donderdag 27 november 2014

Uitgelicht Boer Mario

De gezellige Boer Mario uit Brabant gaat in dit seizoen van Boer Zoekt Vrouw op zoek naar een levenspartner.


Varkens boer Mario
Boer Mario is 53 jaar en heeft zijn eigen varkenshouderij, hier houdt hij 220 fokzeugen en 2000 vleesvarkens. Naast de varkenshouderij doet Mario aan akkerbouw, dit neemt 7 hectare van zijn grond in beslag. Een grote boerderij is het dus, maar boer Mario doet veel zelf, dit doet hij sinds 1983 nadat hij 8 jaar op de boerderij had gewerkt. Boer Mario vindt het erg leuk om boer te zijn, zijn leukste klus? ‘’Managen van het bedrijf, inkoop, verkoop en alles erom heen’’. De stallen reinigen vindt Mario minder leuk.

Op de website van Boer Zoekt Vrouw kunnen kijkers vragen stellen aan Mario. Één van de kijkers vroeg of boer Mario graag samen met een partner zijn huis zou willen verbouwen. Het antwoord van Mario hierop was: ‘’ Dat mag zeker! Ik weet dat mijn huisje en meubels best gedateerd zijn. Het lijkt mij leuk om samen het huis te verbouwen en opnieuw in te richten. Dit geeft een toekomstige vrouw hopelijk meteen een lekker eigen gevoel in huis.’’

Als Brabander zou je verwachten dat boer Mario een echte carnaval gek is, dat is niet meer zo: ‘’ Echt carnaval vieren doe ik niet meer zoals vroeger. Ik ben achttien jaar voorzitter geweest van de buurtvereniging. We hebben meer dan tien jaar mee gedaan met de optocht bij ons in het dorp. Ik vind het nu veel leuker om jongeren te stimuleren om mee te doen aan de optocht, dan dat ik er zelf nog heel fanatiek aan mee doe.’’

Over zijn gewenste toekomstige partner van Mario zegt hij niet veel. Mario zoekt een ‘maatje’ waarmee hij dagjes uit kan, bijvoorbeeld naar de Maas. ‘’Samen genieten van de natuur’’ zou boer Mario graag willen.

Hoeveel brieven denk jij dat boer Mario op 4 januari krijgt? Hopelijk vindt hij door Boer zoekt Vrouw zijn gewenste vrouw!!



Lees meer over Mario

Geen opmerkingen:

Een reactie posten